خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/06 - 16:25
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : استان ها
ورناصری در پیامی از مردم حوزه انتخابیه خود قدردانی کرد:

خدمت به مردم مصداق طاعت خداوند است/ از مهر و همدلی مردم ولّایی چهار شهرستان مسجدسلیمان،لالی، هفتکل و اندیکا سپاسگزارم

نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس یازدهم در پیامی چهار سال خدمت به مردم را به مصداق مرتبه ایی از طاعت خداوند دانست و نوشت: از مهر و همدلی شما مردم ولّایی چهارشهرستان و حامیان گرانقدر که به بنده اعتماد نمودید سپاسگزارم،انشاالله خدماتی که به مرحله اجرا رسید را بعنوان انجام وظیفه از خادم خود بپذیرید و عدم تحقق سایر مطالبات معوق منطقه را بر اهمال بنده تلقی ننمایید.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس یازدهم در پیامی چهار سال خدمت به مردم را مصداق مرتبه ای از طاعت خداوند دانست و نوشت: از مهر و همدلی شما مردم ولّایی چهارشهرستان و حامیان گرانقدر که به بنده اعتماد نمودید سپاسگزارم،انشاالله خدماتی که به مرحله اجرا رسید را بعنوان انجام وظیفه از خادم خود بپذیرید و عدم تحقق سایر مطالبات معوق منطقه را بر اهمال بنده تلقی ننمایید. متن پیام به شرح ذیل است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین، اللهمّ صل على محمد وآل محمد

سلام بر شهدا و امام شهدا، با آرزوی طول عمر با برکت رهبر معظم انقلاب. درود و احترام محضر یکایک همشهریان عزیز و گرانقدرم در مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا، سپاس و ستایش بیکران خداوند را که مصداق مرتبه ای از طاعت و فرصت خدمت به بهترین بندگانش را به بنده عنایت نمود.

از ابتدای مفتخر شدنم به کسوت خدمتگزاری، پیچیدگیهای ناشی از شیوع کرونا، شدت یافتن تحریم ها محدودیت های منابع و سایر مشکلات مشهود و غیرمشهود، موجب مواقف و سختی های بسیار در روند خدمت رسانی و پیگیری مطالبات معوق مانده چهار شهرستان شد، اما با اتکا به الطاف خداوند، همسو با اراده و اهداف مشترکمان جهت محرومیت زدایی و آغاز روند توسعه، اولویت مداوم خود را بر پیگیری مطالبات حوزه انتخابیه متمرکز نمودم

هرآنچه در زمینه اقدامات میدانی-اجرایی در 4 سال اخیر از طرف خادم شما صورت پذیرفت انجام وظایفی بوده است که بر تحقق آنها مفتخرم.

 برآورده شدن برخی مطالبات بیشمار منطقه در حوزه آب،برق وگاز رسانی، اشتغال، مواصلات، ارتباطات،کشاورزی، میراث فرهنگی، صنعت،آموزش، بهداشت ودرمان، توسعه زیرساخت ها، صنایع پایین دست و... با پیگیریهای مداوم خادم شما محقق شد اما علیرغم تحقق این مطالبات،همچنان تعدّد پروژه های اولویت دار نیمه تمام، نشان از عمق و گستردگی مطالبات معوق در چهار شهرستان دارد

گرامی میدارم سلوک مجدانه خادم الرضا(ع)، شهید آیت الله رئیسی را که با توجه ویژه به مشکلات پرتعداد حوزه انتخابیه، موجب تحقق بسیاری از پروژه ها در منطقه شد. از مهر و همدلی شما مردم ولّایی چهارشهرستان و حامیان گرانقدر که به بنده اعتماد نمودید سپاسگزارم،انشاالله خدماتی که به مرحله اجرا رسید را بعنوان انجام وظیفه از خادم خود بپذیرید و عدم تحقق سایر مطالبات معوق منطقه را بر اهمال بنده تلقی ننمایید، بلکه علیرغم پیگیریهای مستمر، خیل عظیم مطالبات و عدم تامین اعتبارات لازمه، مانع اجرایی شدن بسیاری از پروژه های مدنظر شما و بنده گردید.

در پایان، از همه عزیزان طلب حلالیت دارم و ضمن قدردانی از زحمات نمایندگان محترم حوزه انتخابیه در ادوار پیشین مجلس،برای منتخب مردم شریف حوزه انتخابیه در مجلس دوازدهم توفیقات الهی مسئلت دارم. از علما و ائمه جماعات گرانمایه و زحمات جهادی و بی شائبه مدیران استانی،مدیران ادارات و نهادهای چهار شهرستان که با اهتمام خالصانه، همراه و یاریگر بنده در مسیر خدمت به مردم و کاهش محرومیت ها بودند صمیمانه قدردانی می کنم.انشاالله به ثمر نشستن و اجرایی شدن پروژه ها در حوزه انتخابیه به عنوان مطالبات برحق شما مردم شهید پرور چهار شهرستان، برای یکایک مدیران متعهد و متکلّف، باقیات صالحات باشد.

سلام همیشگی بر شما مردم آگاه و شریف چهارشهرستان که بهترین داوران هستید.

انشاالله در پناه خدا و توجهات امام زمان (عج) باشید.

علیرضا ورناصری- خادم مردم شریف مسجدسلیمان،لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس یازدهم./

پایان پیام

  • کد خبر : 378946
کلمات کلیدی
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار